Obsługa klienta Łódź

Na czym polega praca

  • Budowaniu relacji z restauratorami (telefon, mail)
  • Pomoc restauracjom w obsłudze UpMenu
  • Konfigurowaniu UpMenu dla klientów
  • Monitorowaniu wyników sprzedaży restauracji
  • Raportowaniu wyników
  • Współpraca z działem marketingu i IT

Wymagania

  • Otwartej i łatwo nawiązującej kontakty
  • Samodzielnej i dobrze zorganizowanej
  • Cierpliwej i chętnej do pomocy
  • Nastawionej na cel i wyniki
  • Lubiącą pracę przed komputerem
  • Szczerej i chętnej do nauki
  • Doświadczenie w branży gastronomicznej, znajomość marketingu internetowego lub e-commerce to dodatkowe atuty
  • Wszystkiego innego Cię nauczymy :)

Co możemy Ci zaoferować

  • Atrakcyjne stałe wynagrodzenie i umowę o pracę
  • Bardzo ciekawe wyzwania (nasi klienci sa naprawdę kreatywni)
  • Możliwość współpracy z najlepszymi markami restauracji (np. Sushi Kushi, DaGrasso, SubWay)
  • Ciekawe “knowhow” z branży gastronomicznej i nowych technologii. Dużo wiedzy z marketingu online.
  • Pracę w jednym z najdynamiczniej rozwijającym się startupie w branży gastronomicznej w Polsce
  • Atmosferę pracy, której zazdroszczą nam inni

Kilka słów o nas

  • Nasza usługa pozwala restauracjom sprzedawać jedzenie przez Internet
  • Działamy od 2008 roku
  • Mamy kilkunastoosobowy zgrany i ambitny zespół oraz setki klientów
  • Uwielbiamy się uczyć (marketing, e-commerce, nowe technologie itd.)
  • Daleko nam do nudy z korporacji
  • Mamy ambicję powtórzyć sukces z Polski na globalnym rynku

Brzmi interesująco? Dołącz do nas. Wyślij CV na praca@upmenu.com

Wyślij CV na praca@upmenu.com