Uwaga na (nie swoje) promocje

Opublikowano: 23.09.2014
Reputacja każdej restauracji bazuje w szczególności na opiniach klientów a nie własnych przeświadczeniach restauratora, dlatego uważne sprawdzanie komentarzy i monitorowanie opinii gości zamieszczanych na stronie internetowej i fanpage'u lokalu jest konieczne by pozostać konkurencyjnym i nie tracić klientów. Trzeba też bardzo uważać na podejmowane działania promocyjne aby nie obróciły się przeciwko nam.


Zilustrujmy to przykładem. Oto jaki komentarz został niedawno zamieszczony na profilu pewnej pizzerii.

„Witam niedawno wygrałem u was kupon na 10 złoty zniżki na pizze i mam w związku
z tym pytanie.Gdzie było napisane że zniżka ta przysługuje tylko nowym użytkownikom portalu z którym współpracujecie?
I dlaczego wasza „promocja” polega na podczepianiu się pod zniżki które portal oferuje dla wszystkich swoich partnerów a nie tylko dla waszego lokalu. Czuję się rozgoryczony.”


Zwraca on  uwagę na coś co restauracje zaczynają  robić i to niestety dość często - podpinanie się pod promocje partnerów jest ignorowaniem potrzeb i oczekiwań  gości, a tych łatwo stracić właśnie takim zachowaniem.
Sprawa wydaje się błaha. Jednak w rzeczywistości może w bardzo szybki sposób sprawić ,że dobrze prosperujący bar czy kawiarnia straci renomę, zaufanie klientów i w końcu wpadnie w kłopoty.
Ponieważ to czy klient wybierze daną restaurację czy konkurencję zależy w dużej mierze właśnie od dobrej reputacji danego lokalu.

Zainteresował Cię ten temat? Polecamy również:  Za co klienci nie polubią Twojej restauracji



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book