Skandal w Taco Bell i KFC

Opublikowano: 19.09.2013

W ostatnim czasie głośno było o sieci Taco Bell. Jeden z pracowników restauracji zamieścił w Internecie zdjęcie, na którym liże “muszle” taco. Zdjęcie masowo udostępniano w serwisach społecznościowych. Przedstawiciele firmy zapewniali, że produkty nigdy nie trafiły do klientów, jednak na forum zawrzało. 

Podobna sytuacja miała miejsce na początku roku w jednym z lokali KFC. Pracownik został zwolniony. Przykładów jest więcej. Takie incydenty wywołują spore zamieszanie i mogą stanowić poważny cios dla marki. W dobie smartfonów i stałego dostępu do Internetu o skandal nietrudno, a wybryk jednego pracownika może bardzo dużo kosztować.

Czy rozwiązaniem jest twarda polityka wobec pracowników? Eric Chester (ekspert w dziedzinie zarządzania personelem) uważa, że warto prowadzić strategię “otwartych drzwi” i pokazywać pracownikom, że restauracja jest jak rodzina, bo ludzie pracują dla ludzi - nigdy dla firmy.


Zachęcamy do zapoznania się z pełną wersją artykułu:

Nation’s Restaurant News



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book