Quandoo wychodzi z Polski. Klienci zostają bez rezerwacji!

Opublikowano: 22.05.2016

Grafika tytułowa pochodzi ze strony https://b2b.quandoo.com/offline/

Krótka historia

Quandoo pozwala zarezerwować stolik w restauracji przez Internet. Jest kopią Amerykańskiego Opentable. Nie jest to, więc pomysł ani oryginalny ani rewolucyjny. Ta niemiecka firma powstała całkiem niedawno bo w 2012 roku. Już pod koniec 2012 roku została przejęta przez japoński koncertn Recruit Holdings za równowartość 850 milionów złotych. Dzięki tak dużym inwestycjom szturmem zdobywali rynek. W Europie, Azji i Afryce z ich usług korzystało kilka tysięcy restauracji.

Do Polski "weszli" w 2014 roku. W planach było pozyskanie ok. 1000 restauracji do końca 2015 roku. Niestety na planach się skończyło.

Więcej o wchodzeniu Quandoo do Polski możecie przeczytać tutaj:
http://antyweb.pl/850-milionow-zlotych-za-rezerwacje-stolikow/
http://www.inwestor.newseria.pl/newsy/quandoo_do_koca_roku,p1208194086.

Jeśli dodatkowo jesteście ciekawi jak buduje się tego typu "biznesy na sterydach" wejdźcie tutaj: 
https://startupakademia.pl/2016/06/07/jak-startupy-morduja-startupy/​
 

Co się stało?

W połowie 2016 roku okazało się, że Quandoo wycofuje się z polskiego rynku. Nie wiemy co spowodowało taką decyzję.

Sporo restauracji zaczęło dzwonić do nas z pytaniem "co się dzieje?". Niestety z informacji od samych restauratorów wiemy, że zostali oni bez systemu rezerwacji stolików online.
 

Co robić dalej?

Niestety wygląda na to, że na Quandoo w Polsce nie ma co dalej liczyć.

Skontaktujcie się z nami. Trzeba szukać nowego systemu i ograniczać straty związane z brakiem rezerwacji online. Dla restauracji, które zostały na lodzie przygotowaliśmy specjalną ofertę. W tych lokalach, które zostały bez rezerwacji Quandoo będziemy uruchamiać je priorytetowo tak aby ograniczać Wasze straty.

źródło: www.royalindia.pl/rezerwacje


Jeśli macie dodatkowe pytania na temat Quandoo lub rezerwacji stolików piszcie lub dzwońcie:
www.upmenu.com/kontakt

Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book