Karty podarunkowe do restauracji idealne na święta

Opublikowano: 29.11.2013

Restauratorzy twierdzą, że karty podarunkowe warto włączyć do swojej oferty. To pewny biznes i sposób na zwiększenie sprzedaży w restauracji. Według National Restaurant Association otrzyma je około 32% konsumentów.


Każdego roku w okresie przedświątecznym konsumenci zastanawiają się, czym obdarować swoich bliskich. Wybór nie jest łatwy. Jak sprawić komuś przyjemność, jednocześnie nie nadwyrężając zaplanowanego budżetu? Okazuje się, że świetnym pomysłem na prezent są karty podarunkowe do restauracji. Można je nabyć zarówno w postaci bonów, jak i kart pre-paid, bezpośrednio w lokalu lub jeżeli restauracja udostępnia taką opcję, przez Internet.

Według National Restaurant Association karty podarunkowe do restauracji otrzyma około 32% konsumentów. Wśród Amerykanów to jeden z najpopularniejszych upominków gwiazdkowych. Oferują je niemal wszystkie duże sieci gastronomiczne. Przekonują się do nich również mniejsze, pojedyncze lokale.

Taki prezent ma przede wszystkim dwie zalety: doświadczanie przyjemności z jedzenia dłużej wpływa na nastrój i jest zdecydowanie tańszy od zegarka lub sprzętu RTV.

A jak przekłada się to na zyski restauracji? Restauratorzy twierdzą, że warto włączyć karty do swojej oferty. To pewny biznes i sposób na zwiększenie sprzedaży w restauracji. Zainteresowani dokonują płatności z góry, a obdarowanymi są często nowi klienci, którzy zadowoleni z obsługi, wracają. Niewykluczone, że to dobra droga do budowania lojalności.


A Ty, oferujesz swoim klientom karty podarunkowe? Święta Bożego Narodzenia już niedługo, może warto o tym pomyśleć?


Czego potrzebujesz, aby zacząć?

  • projektu graficznego

  • określenia wartości kart (przykładowo: 20, 50, 100 zł)


Co zrobić, aby je wypromować?

  • proponuj zakup karty podarunkowej  gościom podczas wizyty w Twojej restauracji

  • zamieść informację na stronie www i w mediach społecznościowych (Facebook, Google+)

Dużo lepsze efekty osiągniesz dzięki kampaniom e-mail i sms, wysyłając informację do wszystkich swoich klientów.



Jeżeli masz wątpliwości lub pytania, skontaktuj się z nami.  




Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book