7 wskazówek do obsługi zamożniejszych klientów.

Opublikowano: 02.04.2015

Jak powszechnie wiadomo nie wszyscy klienci wydają tle samo w restauracji. Lepiej zarabiający zawsze zostawiają w lokalu więcej gotówki, jednak wymagają w zamian odpowiedniej jakości obsługi i posiłku.
Oto 7 strategii które pomogą Ci zwiększyć zyski z ich obsługi.
 

1. Podkreśl doświadczenie.

Dobrym pomysłem będzie założenie księgi opinii w której goście będą zapisywać co im się podobało, a co nie.
Duża liczba wpisów udowodni, że znasz się na tym co robisz.
 

2. Świeże spojrzenie.

Zamożni konsumenci chcą, by ich jedzenie było świeżo przygotowane z najwyższej jakości składników, które pochodzą od znanych dostawców. Dlatego też układając menu zwróć uwagę, żeby wszystkie informacje były odpowiednio podane.

Więcej o idealnym menu można dowiedzieć się tutaj:
http://www.upmenu.com/blog/5-sposobow-na-lepsze-menu

Dobrym pomysłem jest, też wprowadzanie urozmaiceń w ofercie potraw np.: steków z wysokiej jakości wołowiny kobe.
 

3. Menu degustacyjne.

Stwórz menu degustacyjne dostosowane do oczekiwań gości, oraz wielkości ich portfeli.
Będzie to zachętą do spróbowania czegoś nowego i dodatkowo przełamie monotonie codziennego menu.
Pozwoli Ci również na nałożenie odpowiedniej marży i oszczędność dzięki odpowiedniemu parowaniu potraw.

[BLOG-CTA]
 

4. Zaproponuj alkohol.

Niech kelnerzy znają na pamięć ofertę alkoholu oferowanego w lokalu i proponują klientom dobierając go odpowiednio do wybranego przez nich posiłku.
W trakcie składania propozycji powinni też informować gości o specjalnie wyselekcjonowanych alkoholach o wysokiej jakości, oraz oczywiście odpowiedniej marży.
 

5. Sery.

Dobrym pomysłem jest oferowanie gościom czekającym na posiłek deski serów jako przekąski.
A co lepiej pasuje do sera niż wino?
 

6. Program lojalnościowy.

Programy lojalnościowe opierające się na kartach i zbieraniu znaczków za zamówienie to już przeszłość, a do tego nie za bardzo pasują do upodobań zamożniejszych gości.
Najlepiej lojalność zbudujesz po prostu znając osobiście upodobania swoich klientów.
Taka dbałość o klienta skutecznie zachęci nawet najbardziej wymagających gości do odwiedzenia Twojego lokalu.

Więcej na temat dbania o stałych klientów znajdziesz tutaj:
upmenu.com/blog/stali-klienci-serce-i-dusza-kazdej-restauracji
 

7. Baby Boom.

Coraz więcej konsumentów przychodzi do restauracji z dziećmi. To świetna okazja by pokazać, że Twój lokal jest właśnie dla nich. Więcej w tym artykule.

upmenu.com/blog/5-rad-na-zadowolonych-rodzicow-w-twojej-restauracji
 

Podsumowanie

Zamożniejsi klienci to wyzwanie dzięki któremu możesz dużo zyskać, ale też dużo stracić. Są wymagający, ale jeśli przekonasz ich do siebie mogą stać się prawdziwą żyłą złota. 

Jeśli szukasz więcej wskazówek na temat gastronomii - zapisz się na nasz newsletter. 



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book