8 korzyści z systemu zamówień stolików online.

Opublikowano: 07.01.2015

Coraz większa liczba klientów oczekuje że niemal wszystko da się zrobić online. Rezerwacje stolików w restauracjach to jeden z wielu przypadków gdzie takie oczekiwania są jak najbardziej naturalne.


Poniżej przedstawiamy najważniejsze korzyści z wdrożenia systemu zamówień stolików online. 

1. Jeżeli system zamówień stolików jest zintegrowany z systemem zamówień jedzenia na wynos to pozwala to zwiększyć ilość klientów korzystających z usług restauracji, ponieważ nawet jeżeli nie złożą oni zamówienia na wynos istnieje spora szansa, że zainteresują się zarezerwowaniem stolika.


2. Oferując rezerwacje stolika online możemy zaproponować również złożenie zamówienia prepaid online w zamian za np. darmową przystawkę (nie tylko zwiększamy w ten sposób sprzedaż ale pozwala to uchronić się w przed pustymi rezerwacjami).


3. Pozwala na odciążenie menadżera w prac, bo nie ukrywajmy, to właśnie on najczęściej przyjmuje rezerwacje, a nie zawsze może mieć czas odebrać telefon czy odczytać emalia, a to często kończy się odwołaniem całej rezerwacji.


4. Znacząco ułatwia korzystanie ze specjalnych kalendarzowych okazji, ponieważ pozwala w widoczny i klarowny sposób poinformować o tym klienta.
Tyczy się to również wszelkich innych promocji.


5. Usprawnia  obieg informacji. Plan rezerwacji  na konkretne dni  dostępny przez cały czas i dla całej załogi pozwala  efektywniej zaplanować pracę całego zespołu, jak również zaoszczędzić na surowcach.


6. Ułatwia komunikację z gościem jak również wprowadzanie przez niego  wszelkich zmian w rezerwacji.


7. Zwiększa komfort klienta co sprawia, że nasza restauracja  jest dla niego atrakcyjniejsza..


8. Zwiększa zyski, ponieważ pozwala w maksymalny sposób wykorzystać przestrzeń na sali i tak zaplanować ilość gości w sali, aby żaden klient nie musiał czekać na stolik.


System ten to w dzisiejszych czasach już konieczność zwłaszcza jeżeli restauracja chce liczyć się na rynku.
Dlatego też warto zastanowić się nad nim już przy tworzeniu biznesplanu o czym więcej przeczytać można tutaj.

http://www.upmenu.com/blog/6-pytan-ktore-moga-uratowac-restauracje-przed-bankructwem




Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book