Urodzeni po 1980 roku napędzają biznes.

Obecnie najbardziej dynamiczną grupą konsumentów restauracji w Polsce są osoby urodzone w latach 1980-1995. Jeżeli jesteś spoza tej grupy wiekowej - poniżej kilka ważnych rad jak komunikować się z tym pokoleniem.

1. Zachęcaj rekomendacje osobiste. Osobiście pilnuj aby zadowoleni klienci chętnie polecali Twoją restaurację znajomym. Reklama to nie wszystko.

2. Być może sam nie korzystasz z mediów społecznościowych ale Twoi klienci – tak. Zadbaj o to sam lub powierz to specjalistom

3. Pokaż, że prowadzisz odpowiedzialny biznes – podkreślaj swoje zaangażowanie w działania ważne społecznie – dobroczynność, ochrona środowiska, wsparcie lokalnych inicjatyw itp. Pokolenie '80-'95 to ludzie bardziej wrażliwi na ten obszar.

4. Pokaż, że dobrze rozumiesz powszechne technologie internetowe: zadbaj o dobrą stronę internetową, interaktywne menu dobrze widoczne na urządzeniach mobilnych, zamawianie na wynos lub w dostawie online z własnej strony i z fanpage na Facebooku

5. Oferuj nowości – w miarę możliwości Twojej restauracji dbaj o częste nowe pozycje w menu, nowe wydarzenia, zmiany w wystroju.

A jakie są Twoje metody dotarcia do tej grupy klientów?



Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book

\