Sprzedawaj online, jak Numazu Sushi

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z tak wysokiej jakości usług oraz natychmiastowej pomocy technicznej. Program jest bardzo rozbudowany i daje wiele możliwości dotarcia z reklamą do klienta. System zamówień UpMenu jest dla nas bardzo przydatny, ponieważ coraz więcej osób zamiast do nas dzwonić, zamawia online i przez to jest mniej pomyłek i znacznie mniej pracy"
Damian Pikacz Właściciel

Czy możliwe jest, by w ciągu zaledwie 4 miesięcy od uruchomienia zamówień online na stronie www oraz w aplikacji mobilnej, wzrosły zyski oraz liczba zamówień w Twojej restauracji? Oczywiście, że tak! Poznaj historię "Numazu Sushi' i zobacz, jak w ciągu kilku miesięcy, dzięki zamówieniom online zwiększyli swoje obroty.

Charakterystyka brandu

“Numazu Sushi” specjalizuje się w tworzeniu wyjątkowego sushi, ale także dań kuchni tajskiej - to bogactwo smaku i aromatu, które zawdzięcza się magii woku, mieszankom ziół i przypraw korzennych. W menu każdy coś dla siebie znajdzie - mięsożerca i wegetarianin, miłośnik ostrego, jak i łagodnego jedzenia. Restauracja oferuje zestawy jednoosobowe i “towarzyskie” - idealne na wieczór z rodziną lub przyjaciółmi.


Catering restauracji

“Numazu Sushi” daje gościom możliwość odebrania zamówienia osobiście lub dostarcza bezpośrednio pod wskazany adres! W efekcie lokal serwuje potrawy naprawdę wysokiej jakości. Dotyczy to także zamówień online. Znalezienie najlepszego systemu do ich obsługi było jednym z elementów warunkujących sukces restauracji.

Problem

Restauracja potrzebowała zwiększyć zyski. Sposobem na realizację tego celu były własne zamówienia online.

Rozwiązanie

Krok 1. Zamówienia online od UpMenu

Restauracja otrzymała możliwość przyjmowania zamówień online pod własną marką na własnej stronie www. Dodatkowo, w cenie stałego, miesięcznego abonamentu otrzymała dostęp do rozbudowanego narzędzia, wraz ze wsparciem technicznym. dzięki Upmenu zyskała dostęp do całkiem nowych możliwości marketingowych - automatycznej bazy mailingowej, która pozwala na wysłanie do nich kampanii SMS oraz e-mail bezpośrednio z panelu administracyjnego.


Zamówienia online na stronie www restauracji Numazu Sushi

Ponadto, znajdujący się na stronie przycisk “MENU / ZAMÓW ONLINE” od razu przenosi klienta do aktywnego menu. Przekłada się to na zwiększenie konwersji zamówień online, co oznacza, że więcej osób odwiedzających stronę restauracji składa zamówienie. Jest to także niezwykła wygoda dla gościa restauracji, dla którego proces zamawiania jedzenia od teraz jest dużo prostszy.

Krok 2. Aplikacja mobilna iOS i AppStore z zamówieniami online

Kolejnym krokiem do zwiększenia liczby zamówień i zysków oraz budowania lojalności wśród klientów było uruchomienie aplikacji mobilnej z zamówieniami online na urządzenia z systemem Android i iOS. Restauracja od razu poinformowała swoich klientów o nowym produkcie!


Aplikacja mobilna z zamowieniami online

Krok 3. Zamówienia online na Facebooku

Działania promocyjne na Facebooku oraz Instagramie, które regularnie podejmuje restauracja “Numazu Sushi” to nie wszystko. Oprócz świetnego marketingu wprowadzili także… zamówienia online na Facebooku. Zyskali dzięki temu, nie tylko kolejny dodatkowy kanał sprzedaży, ale również zapewnili swoim klientom możliwość zamawiania jedzenia bez konieczności opuszczania mediów społecznościowych, co w dzisiejszych czasach okazuje się być dużym ułatwieniem dla konsumentów.


Zamówienia online na profilu restauracji na Facebooku

Efekty

W ciągu tych 4 miesięcy restauracja “Numazu Sushi” sukcesywnie zwiększała (i zwiększa nadal) liczbę swoich zamówień oraz konwersję na stronie internetowej. W okresie między sierpniem (czyli od uruchomienia systemu UpMenu), a listopadem liczba zamówień online wzrosła o 41%.


Wzrost liczby zamowień na przełomie 4 miesięcy

Co istotne, rośnie nie tylko liczba zamówień, ale także konwersja na stronie restauracji. Obecnie wynosi 14,42% i cały czas zwiększa się, co oznacza, że liczba realizowanych dostaw wciąż pnie się w górę!


Wzrost konwersji w ciągu 4 miesięcy

Podsumowanie

Od uruchomienia systemu UpMenu na stronie www restauracji, w aplikacji mobilnej oraz na Facebooku minęły 4 miesiące, a zamówieniom końca nie widać. Przykład “Numazu Sushi” udowadnia, że nawet pojedynczy lokal może w krótkim czasie osiągnąć zamierzone cele. Wdrożenie dodatkowych kanałów sprzedaż przyniosło restauracji świetne zyski - większą sprzedaż, wzrost liczby zamówień oraz konwersji.

Jeśli i Ty chcesz osiągać wyniki, jak Numazu Sushi, jeśli jesteś zainteresowany budowaniem własnej marki oraz lojalności wśród klientów restauracji, dzięki zamówieniom online z własnej strony www i przez aplikację mobilną - skontaktuj się z nami. Podpowiemy, co zrobić, by Twoja sprzedaż i zyski wciąż rosły.

\