Program lojalnościowy w Chińskiej Patelni

Chińska Patelnia jest siecią lokali gastronomicznych. Jej specjalnością jest tzw. chiński kubek - danie zawierające smażony makaron, warzywa, kiełki fasoli mung, kawałki kurczaka oraz sosy do wyboru.

Problem

Chińska Patelnia poszukiwała rozwiązania, które pozwoliłoby zwiększyć ilość zamówień i liczbę powracających klientów.

Rozwiązanie

Rozpoczęliśmy od rozbudowy oprogramowania UpMenu, dodając moduł programu lojalnościowego. Wdrożenie programu poprzedzone było analizą potrzeb Klienta i historii zamówień. Restauracja aktywnie promowała uruchomiony program lojalnościowy informując o nim na swojej stronie www, na profilu Facebook oraz przesyłając wiadomości email do swoich klientów.

Efekty

Dzięki programowi lojalnościowemu udało się zwiększyć liczbę ponownych zamówień online. Chińska Patelnia może nagradzać swoich stałych klientów. Pierwsza nagroda została wydana już miesiąc po uruchomieniu programu. W ciągu kilku miesięcy wzrosła liczba klientów powracających. 15,5% osób zamawia przez Internet 3 i więcej razy. Od momentu wdrożenia programu 28,8% klientów złożyło zamówienie przynajmniej 2-krotnie.

Dane za okres: 08.04.2013 - 18.09.2013