El Burro Burger inspiracją do uruchomienia własnych zamówień online

"Dzięki UpMenu w tak krótkim czasie liczba naszych zamówień niesamowicie wzrosła i rośnie nadal! Każda restauracja powinna spróbować takiego rozwiązania i mieć własny system zamówień online. Bardzo polecam."
Ireneusz Stefanek Właściciel

Jakie działania należy podjąć, by w krótkim czasie znacząco zwiększać ilość zamówień w lokalu? Podobne do tych, które zastosowała restauracja El Burro Burger! Wdrożenie własnego systemu zamówień online oraz aplikacji mobilnej, odświeżenie strony www czy też ustawienie specjalnej promocji dla klientów. Jakie uzyskali dzięki temu efekty? Zapraszamy do lektury!

Charakterystyka brandu

“El Burro Burger” to restauracja z kuchnią nowo-amerykańską, która w swojej ofercie posiada nie tylko burgery, ale także zestawy lunchowe oraz świeżo wyciskane soki. Lokal znajduje się w niewielkim mieście - Namysłowie - liczącym 16 tys. mieszkańców. Restauracja zwraca uwagę na jakość i wygląd jedzenia. Burgery smakują wyśmienicie, prezentują się doskonale i co istotne, są w niezwykle przystępnych cenach.

Problem

“El Burro Burger” już po otwarciu lokalu i uruchomieniu dostaw, chciała mieć także system, który pomógłby w organizacji ich własnych zamówień online.

Rozwiązanie

Krok 1. Zamówienia online od UpMenu

Pod koniec kwietnia został uruchomiony system zamówień online dla "El Burro Burger" wraz z zamówieniami na Facebooku. Już w maju widać było pierwsze efekty - znaczny wzrost liczby składanych zamówień. Restauracja zyskała wiele możliwości marketingowych, pozwalających na automatyczną budowę bazy klientów ze zgodami na wysyłkę kampanii SMS i e-mail bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego. Własne zamówienia online to pierwszy krok, dzięki któremu lokal zaczął zwiększać swoje zyski, a dla klientów restauracji proces zamawiania jedzenia stał się znacznie szybszy i prostszy.


Strona internetowa restauracji z zamówieniami online

Krok 2. Zmiana strony internetowej

Pod koniec lipca restauracja zmieniła stronę internetową. Efekty były już widoczne w sierpniu - zwiększyła się nie tylko liczba zamówień online, ale także konwersja na stronie “El Burro Burger”.


Nowy wygląd strony internetowej “El Burro Burger”

Krok 3. Aplikacja mobilna z zamówieniami online

Po 4 miesiącach od wdrożenia systemu zamówień, uruchomiono także aplikację mobilną na urządzenia z systemem Android oraz iOS. To kolejny krok, który przyczynił się do zwiększenia liczby zamówień, a także budowania lojalności wśród gości restauracji! “El Burro Burger” promuje swoją aplikację w mediach społecznościowych pod postacią profesjonalnych grafik.


Post promujący aplikację mobilną restauracji

Krok 4. Rabat na pierwsze zamówienie

Restauracja, aby zachęcić klientów do składania zamówień, uruchomiła specjalny rabat w wysokości 10% na pierwsze zamówienia z ich strony internetowej. Wszystkie rabaty i promocje restauracja może generować w systemie UpMenu, nawet, jeśli nie posiada wiedzy technicznej!


Strona www z umieszczoną informacją o promocji

Krok 5. Działania offline

“El Burro Burger” wie, jak ważne są wszelkie działania online ale nie zapominają przy tym o promowaniu offline. Restauracja posiada obrandowany samochód, którym rozwożą jedzenie i mają także opakowania z nazwą lokalu.


Obrandowane opakowanie

Efekty

Powyższe działania przyczyniły się do imponującego wzrostu zamówień online. W ciągu tych kilku miesięcy ich liczba wzrosła aż dziewięciokrotnie! W kwietniu były 24 zamówienia, a w październiku 226 zamówień!
Wyraźnie widać, że do lipca zamówienia utrzymywały się na podobnym poziomie. Później, po wprowadzeniu zmian  kolorystyki na stronie, zauważalne jest skokowy wzrost liczby zamówień. Oznacza to, że każda, nawet najmniejsza zmiana, może przyczynić się do polepszenia wyników, a co za tym idzie zwiększenia sprzedaży.


Wzrost liczby zamówień

Podsumowanie

Przykład restauracji "El Burro Burger" pokazuje i uświadamia, że nawet pojedynczy lokal może skutecznie zwiększać liczbę zamówień online. Wykorzystanie wszystkich kanałów sprzedaży jak strona internetowa, Facebook, własna aplikacja mobilna na urządzenia Android i iOS przynosi wymierne efekty, nawet w stosunkowo krótkim czasie.
Na większe zyski przekłada się także konsekwencja w prowadzeniu działań promocyjnych i budowanie lojalności wśród gości restauracji. Wszystko to umożliwiają funkcje systemu UpMenu. Jeśli jesteś zainteresowany uruchomieniem własnych zamówień, skontaktuj się z nami. Zwiększ liczbę swoich zamówień, jak restauracja "El Burro Burger"!

\