Poznaj sukcesy naszych klientów

Jak Trzy Kaczki Delivery znalazły alternatywę dla portalu do zamawiania jedzenia?

Restauracja, która realizuje dużo dostaw zmaga się także z wysokimi prowizjami portalu do zamawiania jedzenia. Na horyzoncie pojawia się jednak alternatywa dla zamówień z portalu, która jest świetną okazją do rozwoju restauracji, zwiększenia zarobków i wypromowania marki! Alternatywa, o której mowa to dedykowany system zamówień online. Dzięki niemu klienci mogą zamawiać jedzenie już nie przez portal, a przez stronę internetową restauracji.

Czytaj »

Restauracja wymyślona na nowo - czego Gościniec uczy o ponownym otwarciu

Czy restaurację da się wykreować na nowo i zwiększyć jej obroty? Oczywiście, że tak! Nowy właściciel restauracji “Gościniec” z Bełchatowa po gruntownym remoncie i zmianie identyfikacji marki otworzył ją ponownie. Do organizacji zamówień online wybrano system UpMenu. Powstała nowa strona internetowa i aplikacja mobilna restauracji. Jakie efekty przyniosły te działania?

Czytaj »

Wypromuj nowe zamówienia online jak manager restauracji Sushi Home

Kiedy wystartowały pierwsze zamówienia online i dostawy do klientów, restauracja jeszcze fizycznie nie była otwarta dla gości. Osiągnięcie celów sprzedażowych było więc dużym wyzwaniem. Właściciel restauracji zdecydował się na budowę strony internetowej z systemem zamówień online UpMenu. Efekty okazały się świetne!

Czytaj »

Jak 7th Street Bar & Grill w 3 prostych krokach zwiększył zyski?

Jak na ilość zamówień online może wpływać jakość systemu? Znacząco! Użyteczne i intuicyjne w obsłudze aktywne menu na stronie internetowej restauracji ułatwia klientom składanie zamówień, a rozbudowane możliwości marketingowe zachęcają ich do robienia tego częściej!

Czytaj »