Ty też ignorujesz 94% opinii ?

Opublikowano: 07.10.2014

Zastanawiałeś się na pewno co najczęściej komentują Twoi klienci.

Właśnie przebadaliśmy wiele tysięcy opinii  umieszczonych przez  klientów restauracji korzystających z UpMenu przy zamawianiu jedzenia do domów i biur.  Wyniki są bardzo ciekawe.

Wbrew obiegowym opiniom, że komentuje się przede wszystkim to co złe okazuje się, że tylko 26,55% zamieszczonych komentarzy jest negatywna. Pozytywny komentarz zostawiła zaś grubo ponad połowa - 62,97%.  

Z spośród opisywanych negatywnych doświadczeń dominuje niesmaczne lub zimne jedzenie -10,64%,  następnie spóźniona dostawa lub wręcz niewykonanie zamówienia - 10,4%.


Spora liczba klientów zostawiła też negatywny komentarz z powodu kłopotów z komunikacją- 6,51% czego powodem jest najczęściej nieaktualna strona internetowa restauracji , zbyt wysokiej ceny - 3,22% lub niekompletnego zamówienia - 3,56%.

Co martwi,  bardzo słabo wypada niestety zainteresowanie samych restauratorów komentarzami  zostawianymi przez konsumentów. Opinie z odpowiedzią restauratora to tylko - 6,04% ! To oznacza ni mniej ni więcej, że restauratorzy ignorują 94% wypowiedzi sowich klientów!

Wart uwagi jest też fakt, że odpowiadano najczęściej tylko na pozytywne komentarze, pozostawiając bez odpowiedzi skargi i uwagi. Aby nie ignorować swoich klientów wystarczy bardzo krótka odpowiedź. Pamiętajmy że  w lwiej części przypadków sam fakt zwrócenia uwagi na komentarz klienta a nie szczegółowa treść odpowiedzi ma znaczenie.

A czy Ty regularnie przeglądasz komentarze o Twojej restauracji?


Jeżeli zaciekwaił Cię powyższy artykuł zobacz też ten: Jak podwoić sprzedaż w restauracji BEZ zwiększania liczby nowych klientów.




Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book