Trendy, które gwarantują zwiększenie sprzedaży w restauracji w 2014 roku

Opublikowano: 08.01.2014

Poniżej przedstawiamy trendy i wskazówki, dzięki którym możliwe jest zwiększenie sprzedaży w restauracji w nadchodzącym roku.


To, na co będą stawiać klienci restauracji w 2014 roku to autentyczne, zdrowe potrawy. Świadomość konsumentów jest na coraz wyższym poziomie. Nie bez znaczenia jest też moda na “właściwe odżywianie”. Jak pokazuje rok ubiegły klienci są coraz bardzo wymagający, zwracają uwagę na jakość i nie tolerują na swoich talerzach przetworzonej żywności. Muszą mieć pewność, że zamawiane przez nich jedzenie jest zdrowe. Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż w restauracji, możesz dodać do opisów dań informacje o pochodzeniu składników. Ale to nie wszystko.

W związku z tym, że w Polsce przybywa amatorów kulinarnych wrażeń ważna jest również receptura zgodnie z którą szefowie kuchni przygotowują posiłki. Jeżeli nie chcesz tracić klientów, trzymaj się tradycyjnych przepisów charakterystycznych dla danego typu kuchni i odpowiednich standardów.

Ponadto ten rok to prawdopodobnie najlepszy czas na promocję restauracji w Internecie. Restauratorzy, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w restauracji i dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów powinni komunikować się przede wszystkim przez social media. Z raportu przygotowanego przez Sotrender wynika, że liderem wśród portali społecznościowych w Polsce nadal będzie Facebook. Zgodnie z prognozami niemały wynik może osiągnąć też YouTube, który pod koniec 2014 roku powinien gromadzić ponad 16 mln odwiedzających miesięcznie. Spory wzrost ma też szansę zanotować Pinterest. Potencjał jest ogromny.





Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book