Stwórz świąteczny klimat z zamówieniami online

Opublikowano: 17.12.2018

"Jest taki dzień, bardzo ciepły, choć grudniowy”... To już najwyższa pora zacząć myśleć o świętach Bożego Narodzenia. W tym czasie wielu ludzi zaczyna organizować spotkania i przyjęcia z pysznymi potrawami. Bardzo często szukają przy tym cateringu lub firmy, która dostarczy im jedzenie bezpośrednio pod wskazany adres. To świetna okazja dla Twojego lokalu! Co możesz zrobić, by wielu gości zamawiało w Twojej restauracji drogą internetową? Poniżej znajdziesz 8 skutecznych wskazówek.

1. Odkryj zalety systemu do zamawiania jedzenia z własnej strony www i aplikacji mobilnej

Wiele firm organizuje świąteczne spotkania o tej porze roku. Czasem robią to na ostatnią chwilę lub po świętach. Jednak pracownicy są bardzo zajęci i z reguły nie mają czasu szukać idealnego cateringu. Dlatego musisz pokazać wszystkim, że oferujesz to, czego potrzebują.

Skoncentruj się na promowaniu jedzenia jako idealnego i najważniejszego elementu na świąteczne przyjęcia. Jeśli potrzebujesz pomysłów na udany marketing internetowy restauracji, system UpMenu może okazać się bardzo przydatny. Oferujemy nie tylko sam system zamówień online z własnej strony i aplikację mobilną - z nami przygotujesz każdą promocję i otrzymasz całą gamę darmowych porad marketingowych zebranych na naszym blogu.

2. Przygotuj specjalne oferty

Aby zainteresować i przyciągnąć potencjalnych klientów oraz zwiększyć lojalność stałych gości, powinieneś stworzyć specjalną świąteczną ofertę. Teraz masz taką możliwość! Bez wiedzy technicznej możesz na przykład dać gratisowe rolki sushi za złożenie zamówienia powyżej 70 zł zarówno w restauracji na miejscu, jak i na dowóz. Posiadając zamówienia online od UpMenu bez problemu uruchomisz taką promocję w swoim panelu administracyjnym.

Możesz również wypromować konkretne potrawy z Twojego menu, o czym pisaliśmy w artykule - “Poznaj 4 proste kroki, dzięki którym wypromujesz wybrane produkty Twojej restauracji”.

3. Zaczaruj świątecznym klimatem

Powinieneś używać co najmniej kilku różnych źródeł reklamy, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Panel administracyjny UpMenu pozwala dzielić się ofertą oraz specjalnymi promocjami i rabatami poprzez automatyczną wysyłkę newsletter, SMS oraz wiadomości PUSH.

Restauracja może także uruchomić własny program lojalnościowy, który jest w pełni zintegrowany z zamówieniami online. To Ty decydujesz czy klient otrzyma punkty za każde zamówienie, bez względu na to czy jest ono objęte promocją, czy też nie. Wszystko możesz skonfigurować w systemie UpMenu. O nagradzaniu gości restauracji możesz przeczytać w artykule - “Poznaj 5 korzyści programu lojalnościowego dla restauracji”.

4. Przygotuj bożonarodzeniowy rabat

Stwórz specjalny świąteczny kod rabatowy o chwytliwej i łatwej do zapamiętania nazwie: “Wesołych Świąt”. Możesz podzielić się nim w social mediach - udostępnić na profilu Twojej restauracji na Facebooku jako post wraz z życzeniami z okazji Bożego Narodzenia. To sprawi, że Twoja restauracja zyska znacznie lepszy wizerunek w Internecie, będzie postrzegana jako gościnna, otwarta dla wszystkich i przyjazna.

5. Zorganizuj konkurs

Ludzie uwielbiają konkursy, w których mogą wygrać prawdziwą nagrodę. Dlatego taki pomysł pomoże budować pozytywne skojarzenia z Twoją marką. Możesz na przykład zorganizować konkurs na potrawę - zaproponuj swoim fanom, by wymyślili nazwę lub podali przepis na świąteczną potrawę, którą chcieliby znaleźć w menu Twojego lokalu. A co z nagrodą? Zwycięzca może otrzymać bon o wartości 100 zł na bezpłatne zamówienie przez stronę www lub aplikację mobilną Twojej restauracji.

Więcej o organizowaniu konkursów przeczytasz w artykule “Jak skutecznie prowadzić fanpage’a restauracji? Część 2”.

6. Nagradzaj za lojalność

Lojalni i zaangażowani klienci to prawdziwy skarb, jeśli chodzi o marketing w restauracji. A Boże Narodzenie jest najlepszym czasem, by pokazać swoim gościom, jak bardzo ich doceniasz. W jaki sposób możesz to zrobić? Stwórz program lojalnościowy za pomocą systemu UpMenu i pozwól swoim klientom zbierać punkty i wymieniać je na nagrody. Wiele osób zostanie zachęconych tego typu ofertą - zaczną częściej zamawiać i chętniej Cię odwiedzać.

7. Reklamuj się przez Facebooka i Google AdWords

Pomyśl o korzystaniu z Google Adwords oraz Facebook Ads. Po kliknięciu w reklamy, klienci będą automatycznie odsyłani do specjalnej oferty świątecznej, którą w danym momencie reklamujesz. Promocja może obejmować zamówienia złożone wyłącznie drogą internetową, ze strony www Twojej restauracji lub przez aplikację mobilną.

8. Wręcz kartę podarunkową od Świętego Mikołaja

Karty podarunkowe są szczególnie popularne w sklepach z odzieżą, ale dlaczego nie wykorzystać tego pomysłu przy okazji własnych zamówień online? Boże Narodzenie to czas, w którym każdy szuka wyjątkowych prezentów dla bliskich. Przekonaj swoich klientów, że specjalny bon od Twojej restauracji będzie idealnym podarunkiem dla osoby, która lubi smaczne jedzenie.

Podsumowanie

Boże Narodzenie to czas, w którym restauracja ma szansę zwiększyć liczbę swoich zamówień. Jedyne, co powinieneś zrobić, to uruchomić system do zamawiania jedzenia online oraz przygotować specjalną świąteczną ofertę. Skoncentruj się na reklamie, by dotrzeć do jak największej liczby osób - promuj swoją restaurację różnymi kanałami, twórz wiele promocji i rabatów, a obecnych klientów nagradzaj za lojalność.

System UpMenu bez wątpienia okaże się niezwykle skuteczny podczas budowania świątecznego nastroju w Twojej restauracji. Skontaktuj się z nami i poznaj bliżej UpMenu. 



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book