Poznaj 5 korzyści programu lojalnościowego dla restauracji

Opublikowano: 22.11.2018

Program lojalnościowy dla restauracji to najlepszy sposób na to, by Twoi goście zamawiali więcej i częściej. Nagradzanie sprawia, że klienci czują się ważni i doceniani - budujesz wśród nich lojalność.

Warto podkreślić, że 30% restauracji oferuje klientom różnego rodzaju programy lojalnościowe. 57% gości restauracji deklaruje, że chętniej jadają w lokalach, które posiadają taki program. Jeśli więc do tej pory nie zacząłeś działać, wiele tracisz. Jednak uruchomienie i działanie programu lojalnościowego dla restauracji może sprawiać problemy. W jaki sposób naliczane będą punkty? Co, jeśli ktoś twierdzi, że zgubił kartę z pieczątkami? Jak dodawać punkty za zamówienia online?

Tradycyjne spojrzenie na program lojalnościowy jest kłopotliwe. Natomiast dzięki programowi lojalnościowemu od UpMenu w prosty sposób Twoi klienci będą mogli zbierać punkty albo stemple i wymieniać je na nagrody. Jak to działa?

Stemple i punkty online - jak klienci budują swoją lojalność?

Raz na zawsze zapomnij o podbijaniu stempli na kartach gości czy o notowaniu ilości punktów. System UpMenu zgromadzi wszystkie informacje dotyczące programu lojalnościowego Twoich klientów w jednym miejscu. Zarówno Ty, jak i Twoi klienci wejdziecie w posiadanie własnego konta, gdzie w każdej chwili możecie zobaczyć, ile stempli brakuje do nagrody bądź ile punktów jest na koncie i na co można je wymienić.

Stemple i punkty będą załączać się automatycznie przy zamówieniach online. Chcąc dodać je w lokalu, wystarczy, że klient pokaże Ci specjalny kod z aplikacji mobilnej Twojej restauracji. Ty wprowadzisz go do systemu i gotowe!


Zbieranie pieczątek


Zbieranie punktów

Wymiana punktów i pieczątek na nagrody

Od teraz Twoi klienci z łatwością mogą wymienić zebrane punkty czy stemple na nagrody online - przez stronę www lub aplikację mobilną, jak i offline - na miejscu w restauracji.


Klienci mogą wymieniać punkty i stemple na nagrody

Program lojalnościowy dla restauracji dopasowany do Twojej marki

Każdy z programów lojalnościowych jesteś w stanie idealnie dopasować do Twojej marki. Możesz wybrać dowolną grafikę dla zbieranych stempli. Wszystkie zmiany, które wprowadzasz znajdują się w jednym miejscu - Twoim panelu administracyjnym w systemie UpMenu. Będą one od razu widoczne dla klientów.


Program działa pod marką danej restauracji

Integracja z systemem zamówień online

Program lojalnościowy i system nagradzania UpMenu jest w pełni zintegrowany z systemem zamówień online. To przede wszystkim wygoda dla Twoich klientów, którzy składając zamówienia automatycznie będą dostawać informacje o ich postępach w programie. Wygląd programu lojalnościowego dla restauracji będzie również dopasowany do projektu Twojej strony internetowej, systemu zamówień i aplikacji mobilnej.

Dodatkowe funkcje marketingowe

Program lojalnościowy dla restauracji jest tak dobrym sposobem na marketing restauracji, ponieważ wykorzystuje element gry. Twoi klienci będą po prostu chcieli zdobyć nagrodę. To naturalny mechanizm psychologiczny, więc siłą rzeczy zaczną zamawiać więcej i częściej.

Aby wzmocnić ten efekt, razem z systemem UpMenu otrzymujesz wiele nowych narzędzi marketingowych! Informuj swoich klientów o nowościach i zachęcaj do zdobywania nagród w programie lojalnościowym za pomocą:

  • kampanii e-mail, SMS i PUSH,
  • zaawansowanego modułu promocji i kuponów zniżkowych,
  • automatyzacji marketingu.


Przykład kampanii e-mail i SMS nagradzającej klienta

Podsumowanie

Wykorzystaj program lojalnościowy UpMenu i system nagradzania i zyskaj więcej zamówień w swojej restauracji. Twoi klienci będą zamawiać więcej i częściej. Poza tym, odbierając nagrodę poczują się naprawdę docenieni. Jeśli chcesz uruchomić własny program lojalnościowy, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci w tym pomożemy.



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book

\