Czy dobrze obsługujesz te 32% klientów swojej restauracji?

Opublikowano: 18.08.2014

Klienci to naprawdę zapracowani ludzie. Około 32% z nich zamawia posiłki na wynos, jednak szacuję się ,że liczba ta wzrośnie w ciągu najbliższych kilku lat do zawrotnych 60%!

Warto to wykorzystać. A gdy już zamawiają u Ciebie chcą, aby było to jak najprostsze i jak najszybsze. Oto kilka porad, jak zwiększyć obroty w restauracji przy sprzedaży na wynos.

1.Zamówienia online

Internetu używa się dzisiaj do wszystkiego od zakupów na bankowości skończywszy, więc dlaczego nie zamawiać posiłków przez Internet?

2.Media społecznościowe

Większość ludzi posiada konta na portalach społecznościowych. Wykorzystaj to do przekazania najnowszych ofert i promocji.

3.Pokaż się!

Umieść informacje kontaktowe w widocznym miejscu oraz na swojej stronie www tak aby były łatwo dostępne.

4.Bądź dokładny

Dbaj o to, żeby zamawiający otrzymał właściwe zamówienie, takie pomyłki to najczęstsza przyczyna utraty klientów.

5.Zapakuj To!

Odpowiednie opakowanie to podstawa. Źle dobrane to strata okazji na zatrzymanie klienta. Dobierając je weź pod uwagę jego:

  • Funkcjonalność- kupujący częściej wybierają lokale których opakowania mogą być też wykorzystane np. jako pojemniki na chipsy.

  • Wygląd- atrakcyjny design dodatkowo przykuje uwagę.

  • Trwałość- długi czas utrzymywania temperatury i zachowywania świeżości zapewni zadowolenie klienta.

  • Marketing - opakowanie to również świetne miejsce na zamieszczenie reklamy, kuponów, informacji o możliwości składania zamówień online itp.

A jakie są Twoje sposoby na rozwijanie sprzedaży poza lokalem?



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book