7 win idealnych dla Twojej restauracji.

Opublikowano: 05.06.2015

Wino jest nieodłącznym towarzyszem każdego dobrego posiłku i dlatego prawie wszystkie znaczące restauracje posiadają bogate menu win, a nawet zatrudniają własnego sommeliera. Co mogą zrobić właściciele lokali, których nie stać na zatrudnienie specjalisty. W odpowiedzi na ten problem biegli sommelierowie stworzyli listę 7 win, których należy unikać i alternatyw dla nich. Oto ona:
 

1. Wina włoskie

Wiele cenionych gatunków wina pochodzi z Włoch, jednak do tej grupy na pewno nie należy Pinot Grigio. Zamiast niego o wiele lepiej kupić Pinot Gris z Alzacji, które zdaniem specjalistów jest o wiele lepsze.
 

2.  Wina różowe

Kalifornia jest domem dla wielu dobrych Zinfandels i mnóstwa White Zinfandels.
Jednak dla klientów którzy szukają dobrego różowego wina lepiej polecić te pochodzące z Francji.

[BLOG-CTA]

3. Wina toskańskie

Jeżeli w Twoim menu win znajduje się Chianti z Toskanii możesz spokojnie założyć, że będzie się dobrze sprzedawać. Jednak Chianti Classico z czarnym kogutem w logo będzie sprzedawać się o wiele lepiej.
 

4. Wino afrykańskie

Niewielu restauratorów decyduje się serwować klientom Pinotage z Południowej Afryki.
Smak tego wina opisywany przez zawodowych kiperów porównywany jest do palonej gumy i zardzewiałych gwoździ.
 

5. Pinot czy nie Pinot?

Na rynku dostępnych jest wiele Pinot Noir z Chile i to w bardzo korzystnych cenach, jednak wina te według specjalistów są „tylko” dobre. Dlatego też sugerują oni wybór znacznie lepszego Pinot Noire z Nowej Zelandii.
 

6. Wina czerwone

Podobnie jest z czerwonymi winami pochodzącymi z Niemiec, a wszystko z powodu zbyt chłodnego klimatu. To właśnie dlatego Niemieckie Rieslingi są uważane za jedne z najlepszych.
 

7. Wina portugalskie

Natomiast jeżeli chodzi o wina z Portugalii specjaliści przyznają, że jest kilka ciekawych propozycjii jednak ich cena sprawia, że dla restauracji są one nieopłacalne.

Podsumowanie

Niezależnie od możliwości Twojego lokalu warto mieć w ofercie klika win odpowiednio dobranych do oferowanych potraw i jedno lub dwa z wyższej półki na specjalne okazje, zwłaszcza, że coraz częściej zamożniejsi klienci mają większe wymagania i świadomość tego co się im oferuje.

Więcej o obsłudze zamożniejszych klientów w tym artykule:

http://www.upmenu.com/blog/jak-zarabiac-na-najzamozniejszych-klientach

Jeśli ten artykuł wydał Ci się interesujący - prześlij go swoim znajomym. 



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book