5 metod na lepsze wyniki restauracji dzięki lokalnej społeczności.

Opublikowano: 26.02.2015 Każdy właściciel restauracji chce, aby jego lokal odniósł sukces, jednak przez ogromną konkurencję panującą na rynku gastronomicznym  jest to naprawdę trudne. Zwłaszcza gdy w grę wchodzą duże sieci restauracji.
Dlatego też najprostszym sposobem na wybicie się ponad konkurencje jest dopasowanie się do lokalnej społeczności czyli po prostu do klientów z danej okolicy.
Oto 5 sposobów jak tego dokonać.
 

1. Serwuj to co popularne.

Komponując menu restauracji warto zwrócić uwagę na popularne w danym regionie dania i napoje.
Dobrym przykładem może być piernik marchewkowy, który stał się ostatnio bardzo popularny w woj. łódzkim, jednak w swojej ofercie posiada go raptem kilka restauracji.
Warto też zaznaczyć, że coraz więcej klientów chce wiedzieć skąd pochodzą surowce wykorzystywane w restauracjach, dlatego też korzystnie będzie wyszczególnić w menu te pozycje, które są przygotowywane z produktów regionalnych.
 

2. Wspieraj wydarzenia kulturowe.

Bardzo dobrym sposobem na wpasowanie się w lokalną społeczność jest wspieranie różnego rodzaju wydarzeń kulturowych jak np.: Street Food Festival, „Zawieszona Kawa” czy  Noc Muzeów o której więcej tutaj.

http://www.upmenu.com/blog/noc-muzeow-jak-wykorzystac-takie-wydarzenia-do-zwiekszania-sprzedazy-w-restauracji
 

3. Blogerzy Twoi nowi sprzymierzeńcy.

W ostatnich czasach można zauważyć ogromny boom na wszelkiego rodzaju blogi o gastronomii.
Dlatego też  dobrym pomysłem może być zaproszenie do restauracji lokalnych blogerów, którzy po wizycie w Twoim lokalu opiszą go co pozwoli zwiększyć ilość klientów i wypromować lokal.
 

4. Członkostwo.

Duże znaczenie w budowaniu lojalność lokalnych klientów ma członkostwo w różnych stowarzyszeniach zrzeszających restauratorów takich jak np.:HoReCa, Akademia Gastronomiczna czy Polskie Stowarzyszenie Pracowników Hotelarstwa i Gastronomii.
Pozwala to zwiększyć zaufanie klientów do lokalu oraz sprawia, że jest on lepiej widoczny na tle konkurencji.
 

5. Uwidocznij logo.

Budowanie popularności własnej marki jest bardzo istotnym elementem kampanii marketingowej i budowania u klientów przywiązania do lokalu. Dlatego też warto inwestować np.: w logo lokalu na opakowaniach na wynos czy samochodach dostarczających zamówienia.
 

A jak Ty zachęcasz lokalnych klientów do odwiedzenia Twojego lokalu? - podziel się swoją opinią w komentarzu.

Jeśli ten artykuł uważasz za pomocny - udostępnij go innym.

 



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book