5 rzeczy które zadowoleni restauratorzy mówią o zamówieniach online.

Opublikowano: 18.08.2014

Technologia zamówień online zmienia sposób w jaki restauracje kontaktują się z klientem,  który może teraz wybrać najbardziej komfortowy dla siebie sposób zamówienia posiłku. Coraz więcej konsumentów składa zamówienia przez Internet - w wielu lokalach liczba ta oscyluje wokół 50% wszystkich zamówień na wynos lub w dostawie.

Zobacz jak systemy obsługi online z własnej strony www wspierają Twoją restaurację.

1.Poprawiają efektywność.

Składanie zamówień online jest co raz  bardziej efektywne i trwa każdorazowo około 30 sekund. Pomyśl ile czasu zajmuje to Twojemu pracownikowi przez telefon ? Ile błędów może spowodować jego pomyłka? Zamówienia online eliminują błąd ludzki, bariery komunikacyjne jak również pozwalają obsługiwać o wiele więcej osób w tym samym czasie.

2.Zwiększają zamówienia.

Dzięki skróceniu czasu potrzebnego na złożenie zamówienia i uproszczeniu całej procedury zamawiający może dokładnie przejrzeć menu i wybrać  kompletny posiłek zamawiając więcej niż przez telefon lub w lokalu. Efekt możan wzmocnić odpowiednio konfigurując podpowiedzi sprzedażowe.

3.Wskazują potrzeby klientów.

Podczas gdy zwiększona wydajność i większe zamówienia są korzystne, prawdziwa moc zamówień online spoczywa w zdolności dostosowania restauracji do potrzeb konsumenta i wprowadzania zmian  w bardzo krótkim czasie.

4.Podwyższają  opłacalność.

Zamówienia online są opłacalne zarówno dla małych niezależnych restauracji jak i tych większych, gdyż najczęściej jedyną opłatą jest niewielka prowizja od zamówienia lub uśredniona stawka miesięczna. Umożliwiają też łatwe znalezienie nowych klientów i bezproblemowe wprowadzanie zmian co wpływa na obniżenie kosztów.

5. Zwiększają zadowolenie.

Klient dokładnie wie kiedy jego zamówienie będzie gotowe i w jakim czasie zostanie do niego dostarczone, może również opłacić je online co znacznie zwiększa jego komfort i pozwala zaoszczędzić mu czas w trakcie ciężkiego dnia pracy.

Skontaktuj się z nami jeżeli chcesz wiedzieć więcej jak Twoja restauracja może skorzystać z obłsugi zamówień online z własnej strony internetowej.




Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book