5 rad jak sprecyzować oczekiwania względem pracowników.

Opublikowano: 24.06.2015

Każda restauracji aby osiągnąć sukces i przynosić zyski potrzebuje między innymi dobrych pracowników. Jednak aby mogli się oni w pełni realizować w tym co robią, trzeba jasno określić oczekiwania, cele oraz ścieżkę kariery, która umożliwi im rozwój i zawodowe spełnienie.
Dlatego też wspólnie z doświadczonymi restauratorami stworzyliśmy listę 5 rad jak sprecyzować oczekiwania względem pracowników.
 

1. Ustal plan pracy.

Za każdym razem gdy organizujesz imprezę w swoim lokalu, warto poświęcić chwilę na dokładne omówienie jej przebiegu, oraz czynności jakie trzeba wykonać w czasie jej trwania.
Pozwoli to zmniejszyć liczbę problemów i wskaże pracownikom czego mają się trzymać.
 

2. Najlepiej na piśmie.

Wyeliminuj wątpliwości i wszystkie informacje drukuj i przypinaj do tablicy na zapleczu kelnerskim.
Dzięki takiemu rozwiązaniu nic nie zostanie zapomniane, ani niedopowiedziane.
To samo tyczy się też wszelkiego rodzaju listy sprzętu na catering i imprezy wyjazdowe.
 

3. Daj przykład.

Wszystko co mówisz jest dla twoich pracowników to tylko słowa jeśli nie popierają ich czyny.
Dlatego też trzeba dać im przykład własnym zachowaniem i wystrzegać się stawiania zadań, których sam nie jesteś w stanie wykonać. Dzięki takiemu postawieniu sprawy Twoi pracownicy będą wiedzieć, że są dobrze kierowani i wszystko czego od nich wymagasz jest do osiągnięcia.
 

4.  Dobre relacje.

Podczas ogromu pracy związanego z organizacją różnych imprez zawsze zdarzają się jakieś błędy lub niedopowiedzenia, które stają się później przyczyną nieporozumień i kłótni wśród pracowników.
Prowadzi to do wytworzenia się atmosfery nieufności i pogorszenia jakości pracy.
Najlepszym sposobem, by temu zapobiec jest zorganizowanie po skończonej pracy zebrania wszystkich pracowników, na którym będzie można dokonać konstruktywnej krytyki.
 

5. Wykorzystaj opinię.

Praca Twoich pracowników to jedna z dwóch rzeczy najczęściej komentowanych przez klientów.
Opinie te to świetna okazja do pokazania Twoim kelnerom czy ich praca podoba się gościom, lub wskazanie ewentualnych błędów. Jednak by móc korzystać z opinii klientów trzeba najpierw je zdobyć o czy więcej w tym artykule.

http://www.upmenu.com/blog/jak-zdobyc-i-zastosowac-opinie-klientow

Podsumowanie

Jeśli chcesz wymagać od swoich pracowników najlepiej jasno określić oczekiwania, które masz wobec ich pracy. Pozwoli Ci to uniknąć wielu nieporozumień i nieprzyjemnych sytuacji a także egzekwować swoje wymagania. 

A jak Ty organizujesz pracę swoich pracowników? - skomentuj poniżej. 

Jeśli ten artykuł wydał Ci się pomocny - podziel się nim z innymi. 



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book

\