5 najważniejszych rzeczy przy obsłudze zamówień na wynos

Opublikowano: 22.07.2015

Klienci coraz częściej oczekują od restauratorów możliwości zamawiania jedzenia na wynos i to najlepiej przez internet i z możliwością płatności online. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest stale zwiększające się tempo życia, jednak mimo zamawiania na wynos klienci nadal oczekują najwyższej jakości posiłku i atrakcyjnej formy podania. Dlatego też wspólnie z doświadczonymi restauratorami stworzyliśmy listę 5 najważniejszych rzeczy przy obsłudze zamówień na wynos.
 

1. Oddzielaj zimne od ciepłego.

Pakując potrawy na wynos należy szczególną uwagę zwrócić na odległość między gorącymi a zimnymi elementami zamówienia. Idealnie gdy można przewozić je w oddzielnych opakowaniach i torbach izolowanych termicznie, tak aby mogły być zaserwowane w temperaturze najbardziej zbliżonej do tej w restauracji.
 

2. Do pełna albo w mniejszym opakowaniu.

Niewłaściwy dobór rozmiaru opakowania może sprawić, że potrawa wydaje się mniejsza niż przewidywano i sprawia złe wrażenie. Dodatkowo dochodzi do kondensacji zapachu który jest wyczuwalny tylko przez chwilę po otwarciu pojemnika. Trzeba też pamiętać o doborze pojemników z odpowiednich materiałów do rodzaju potrawy.
 

3. Zadbaj o profesjonalnego dostawcę.

Nawet najlepszy posiłek dostarczony przez niesympatycznego dostawcę lub spóźniony nie będzie już smakował tak dobrze. Dlatego też warto upewnić się, że dostawcy są odpowiedzialni i świadomi marki dostarczanych posiłków, często są postrzegani jako pracownicy restauracji, a nie oddzielna firma zajmująca się dostawą.
 

4. Czas.

Jak już wspominaliśmy spóźniony posiłek mimo zachowania wszystkich walorów smakowych nie będzie smakował już tak dobrze. Dlatego też najlepiej podając szacunkowy czas dostawy doliczyć 15-20 minut zapasu. Jeśli jednak dostawa i tak się spóźni najlepiej zadzwonić do klienta i poinformować go o tym fakcie proponując np. zniżkę przy następnym zamówieniu.
Dzięki temu unikniemy nieprzyjemnych sytuacji.


Obszary dostaw:

Jeśli masz już uruchomione zamówienia online z dowozem możesz wykorzystać mapki w systemie UpMenu do dokładnego oznaczenia obszaru dostaw włącznie z ustawieniem różnego cennika dla poszczególnych obszarów. Wejdź w "Ustawienia" -> "Dostawa"


5. Wykorzystaj opakowania.

Przestrzeń na opakowaniach to świetne miejsce na reklamę lub umieszczenia logo restauracji wraz z danymi do kontaktu, zwłaszcza, że opakowania z logo stwarzają pozytywne wrażenia na klientach.
Planując obsługę zamówień na wynos warto rozważyć wprowadzenie systemu zamówień online, o którym więcej w tym artykule.

http://www.upmenu.com/blog/6-sposobow-na-budowe-idealnego-systemu-zamowien-na-wynos
 

Podsumowując

Obsługa zamówień jedzenia na wynos powinna mieć takie same standardy jak ta w lokalu. Klienci spożywają swoje posiłki po prostu gdzie indziej, ale oczekują tej samej jakości.

 

 



Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book