3 cechy dobrej strony mobilnej dla restauracji

Opublikowano: 28.10.2015

Rynek mobilny w Polsce rośnie w siłę. Tablety i smartfony są już dzisiaj standardem, który coraz częściej zastępuje klasyczne komputery i laptopy. Dlaczego ta informacja jest ważna dla restauratorów? Między innymi dlatego, że projektując stronę internetową restauracji coraz istotniejsze staję się dopasowanie jej do tych urządzeń, które w znacznym stopniu zastąpiły już klasyczne urządzenia w zamawianiu jedzenia.

Jeśli strona internetowa Twojej restauracji nie jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi, nie ignoruj tego. Nie ryzykuj utraty klientów, którzy coraz częściej zwracają na to szczególną uwagę.

Jeśli chcesz wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, już dziś powinieneś pomyśleć o budowie strony www zoptymalizowanej pod kątem wyświetlania na urządzeniach przenośnych.

Strona dostosowana do urządzeń mobilnych powinna posiadać 3 podstawowe cechy.

 

O tym dlaczego rynek mobilny jest coraz ważniejszy możesz poczytać również w naszym ebooku:

upmenu.com/do-pobrania/e-book-zamawianie-online-w-restauracjach-w-polsce

 

Odpowiedni rozmiar

Główną różnica tkwi w rozmiarze ekranu. Komputer stacjonarny lub laptop mają dużo większy ekran niż wyświetlacz urządzenia mobilnego jako komórka czy tablet. Konieczność przewijania strony to jedno z największych utrudnień z jakimi mierzą się użytkownicy urządzeń mobilnych.

Dlatego też strona www Twojej restauracji powinna bez trudu dostosowywać się do wielkości ekranu telefonu. Oto dwa proste przykłady.

Strona na PC


źródło:http://www.sushikushi.pl/

 

Strona na telefonie


źródło:http://www.sushikushi.pl/

 

Widoczny adres

Właściciele urządzeń mobilnych mają je przy sobie przez większość czasu bez względu na to, czy podróżują, jadą do pracy czy spotykają się ze znajomymi.

Korzystają z nich, szukając miejsca, w których mogliby zjeść.

Słysząc od znajomych o nowej restauracji, bez wahania  wyciągną smartfona i łączą się z Internetem, by sprawdzić, czy warto ją odwiedzić.

Właśnie dlatego adres Twojego lokalu musi być wyraźny i łatwy do znalezienia na stronie.

Nie pozwól by frustracja pchnęła Klientów do szukania szczęścia (i posiłku) gdzie indziej.
 


Źródło:http://www.fieropizza.pl/


źródło:http://www.pizzeria-k2.pl/

 

System zamówień online

Klienci szukając Twojej restauracji na komórce najczęściej mają zamiar zarezerwować stolik lub zamówić jedzenie. Jest to szansa by zatrzymać ich na dłużej jako stałych klientów!

Zadbaj o to, by strona internetowa Twojej restauracji była przygotowana na taką okoliczność.

[BLOG-CTA]

Zamówienie klienta:


źródło:http://pizzeriapresto.pl/menu-restauracji-piotrkowska-142

 

Podsumowanie

Strona internetowa restauracji jest dzisiaj jej najbardziej skutecznym sposobem na zachęcenie klientów do zamówienia lub odwiedzenia lokalu. Dlatego też strona przyjazna urządzeniom mobilnym ułatwia klientom znalezienie informacji o lokalu i skorzystanie z jego usług.

Jednak stworzenie i odpowiednia dopasowanie jej samemu może być trudne i przynieść wręcz odwrotne efekty. Dlatego też to zadanie najlepiej powierzyć profesjonalistom takim jak UpMenu.

 

Sprawdź czy Twoja strona jest dostosowana do telefonów - jeśli nie, skontaktuj się z nami aby to poprawić: www.upmenu.com/kontakt

 

Jeśli znasz kogoś komu przydałaby się responsywna strona otwierająca się na komórkach i tabletach - udostępnij mu ten artykuł. 


 

Polecamy


Zamów prezentację UpMenu

Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725 , adres e-mail : kontakt@upmenu.com: a) Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu realizacji Państwa prośby o kontakt w celu pdokonania prezentacji systemu UpMenu skierowane do Administratora danych. b) Pani/Pana dane zostaną udostępnione pracownikom i osobom upoważnionym przez Administratora jedynie w celu realizacji Państwa prośby o kontakt c) Pani/Pana dane przechowywane będą do momentu zakończenia prezentacji systemu i czynnosci informacyjnych z prezentacja powiązanych d) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora. e) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza obszar UE ani do żadnych organizacji międzynarodowych. g) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.





Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji


Komentarze

comments powered by Disqus


Cześć. Mam na imię Marta.
Umów się ze mną na prezentację

Pokażę Ci jak wykorzystać UpMenu i sprzedaż online do zwiększania zysków Twojej restauracji

Zamów prezentację

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco. Nie przegap niczego w swojej restauracji.

Zapisz się

E-book

Jak układać współpracę z portalami do zamawiania jedzenia?

Pobierz e-book